Didem11- pazar kahverengi leke ille başladı salı kırmızıya döndü zaten son Dr gidişim oydu halen ağrım sızım yoktu Perşembe ağrılarım başladı tabi haftası küçük diye yüksek bir ağrım yoktu ama reflnin 2 3 katı diyebilirim sancı giriyor geçiyor oh diyorsun bı sure sonra bida bacaklarım çekildi ağrıdı o gün bir şey düşmedi cuma akşama doğru hafif ağrım varken parça geldi rahatladım ağrım baya kesildi hafif sancı kaldı bugün sabah hafif sancım vardı bir parça daha geldi sonra sancı kalmıyor tabi arad hafif hafif geliyor oturunca çok veya ayakta kalınca