Doktoruma gittiğimde bebeğimin kafası aşağı baskındı. 24+3 deyim. Sonra bişeyler yedim falan düzeldi. Detaylıya da girdim böyle bişey yoktu kafası aşağı da dönük değildi hatta aksine çok hareketliydi.
Detaylı ultrasondaki doktoruma sordum böyle bişey olmadığını söyledi. İki hafta önce doktora gittiğimde bebeğin aşağı baskın olduğunu söyledi yine. Haftaya tekrar gel yine öyleyse rahim uzunluğuna bakarım dedi. Çarşamba günü gittiğimde kafası yöne aşağı dönüktü. Yani yüzüstü yatıyor şekilde.. rahim uzunluğuma baktı gayet iyi dedi ölçüsünü söylemedi ama. Nolur nolmaz diye progestan fitil başladı. Belki bebeğin pozisyonu da öyle olabilir dedi çünkü ben bir baskı veya ağrı hissetmiyorum. Tedbir amaçlı siz böyle bişey yaşadınız mı hiç? Sizce bebeğin pozisyonu mu böyle yoksa detaylıda da görünürdü heralde aşağı baskın olduğu.. Bebeğin başının aşağı dönük olması tek başına erken doğum belirtisi mi? Gerçekten stres yapmamaya çalışıyorum ama elimde değil..?