yuksell07 hayit otu num herseye iyi geidigni duydum bi kadindan bende gebelik istemiyle icmistim ama tasi cok cok kotu oldugu icin midem hic kabuk etmedi cope gitti maalesef ama osmanli zamaninda ilac olarak ilk bu verilirmis sanirim herseye faydasi varmis ama ben icemedim tadi cok kotu diye maalesef agri nedenine yorum yaoamkcaim kendim devam ettirmedivim icin bilemem cok siddetli bi agiriysa doktora gorun en son