alyamm_33 bende pcosluyum. Doktor yumurtalarımın büyümediğini söyleyip klomen verdi ama bu süreçte bende brokoli, avokado gibi yumurta kalitesini arttıran gıdalar yedim. Çok kahve içen birisi olarak kahveyi azalttım. Sonra doktor 1 yumurta oluşmuş diyip çatlatma iğnesi verdi onu oldum. O ay deprem stresi nedeniyle sanırım hamile kalmadım ailemi merak ettiğim için. Sonraki ay sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Pazartesi sezeryan olacağım hayırlısıyla. Beslenme alışkanlığının önemli olduğunu ve kesinlikle bu konuda stres yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. Birde ben gebelik istiyorum dediğim için doktor bana folik asit başlamıştı zaten gebe kalmadan 3 ay önce. Ovulasyon testi ile de yumurta takibi yapıp yumurtlama ve çatlama günlerini de değerlendirdim