Zeynepli12345 amin inşallah. Bende öyle düşünüyorum aslında eşim de tek olsun demişti ama dün birden yanına ata koyalım mı dedi ben de olabilir falan dedim çünkü yağız’ı ben istedim o da beni kırmadı tamam dedi şimdi o da bir isim koymak isteyince ben de kırmak istemedim ama kararsız kaldım