Pinaryavuz Merhaba anneler. Bugün tam 22 haftalık oldum ve bebegım 420 gram sanki biraz gelişimi düşük geldi fikri olan varmı
Seniz6774 Pinaryavuz benimde hemen hemen aynıydı o haftalarda . Şuan 32 haftalık olduk 2150 oldu . Son aylarda güzel kilo alıyor bebekler . Gayet normal bence
Pinaryavuz Nili4321 su ınternette o kadar boş bilgi varki içimi ferahlattnız. Bende eksik birşeyler mi var diyorum