SaniyeAkbulut 26haftamı bitiricem fakat kasıgımda çok ağrı var bebeğim kasımda oynuyor ve çıkacak gibi. Sürekli idrara çıkıyorum bu normal mi aşagıda olup çıkacakmış gibi olması yardım edin
gencoyku SaniyeAkbulut banada oluyodu o haftalarda ama bir kaç gün sürdü geçti doktora sormadım bu ne diye ama sen sor istersen
Bahar1187 SaniyeAkbulut canım biz nasıl yardım edelim doktorunu ara eğer arama şansın yoksa nöbetçi doktoru olan hastaneye git ihmal etme 26. Haftamda kanamam olmuştu gecenin bir yarısı düştüm yollara iyi ki gitmişim erken önlem her zaman iyidir
SaniyeAkbulut Kızlar doktora yarın gidicem bu akşam başladı çünkü. Size sormam sizde de oldu mu bu haftalarda