S lm.aneler bu dediniz birbebir ben yaşadım dktr duş al dogumdan 6 7 gün oldu zaten eve geldim yikandim bir hafta sonra enfeksiyon kaptım baya itahaplandi çok şişti dikiş bölgem hisetmiyodum elince ama çok argiyoduuu yuruyemiyidum baş dõnmesi yaptı enson dktr gösterdim enfeksiyon kapmisin dedi dktr zaten çatala cikamakdr sarı su patladi diksim tekrar açtılar içine birkaçkrre sikti o şişlik insin diye sonrada ine yaptı içine diksim tekrar oldu ama hemn birgunde olmadı yine gitim bir hafta yatim hastanede