Kızlar merhabalar. 5 aylık evliyim artik bebek düşünüyoruz. Korunmayi bat a 4 gün kala bıraktık yumurtlama tarihimi bilmiyorum. Aranizda regl e bu kadar kısa sure kalinca hamile kalan oldu mu hamile kalma ihtimalim var mi? Şuan bat a 2 gun var ama hic bir regl belirtim yok. Tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim