goktugalpmom bende hiçbir belirti olmadı. Biz 1 yıldır çocuk istiyorduk, o ayda çok umutluydum bilmiyorum neden. Adete 5 gün kala kaset test yaptım negatifti. Ertesi gün yani adete 4 gün kala dedim ki bi daha test yapcam çünkü içimde bi umut var. Yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı hemen acilde kan verdim beta 49du. Hatta doktor bile sıkıntılı 2 güne bir takip edin dedi. Çok şükür hiçbir şey olmadı benim şuan 16 haftalık oldu. Hala hiçbir belirtim kusma bulantı baş dönmesi yok. Bu belirtiler kişiden kişiye değişebiliyor. Hayırlı olsun hep pozitif ol aklına kötü bir şey getirme ve de iki gün sonra tekrar kan ver