Bebekannesiii_ Rüyamda bebeğimi gördüm doğum yapmıştım,doğum hakkında konuşuyordum. Bebeğimi kucağıma alıp sarılıyordum. Aranızda böyle rüya gören var mı?
neanladinyurdagull Bebekannesiii_ hamilelik boyunca doğurduğumu emzirdigimi ölü doğurduğumu tuvalette doğurduğumu binbir türlü şey gördüm aklına ne gelirse aynı şekilde lohusalıkda görmeye devam ettim Gayet normal rüya bunlar
Gul1616 Bebekannesiii_ dün gece ben de gördüm ama ultrasonda bakıyorduk her şeyi gösteriyordu doktor sanki doğmuş gibiydi bana benziyordu değişik oldum hayrolsun inşallah sağlıkla gelsinler 🤲🏻😍
mervemurat16 Bebekannesiii_ bilinç altınızda doğum düşünüyorsanız devamlı rüyada öyle oluyor.bende doğum yaptığımı falan gördüm 2 kez
Bebekannesiii_ neanladinyurdagull çok şükür güzel rüyalar görüyorum hamile olduğumuzdan dolayı sanırım