6+3 hamileyim 184 betayla 2 Aralık 395 çıktı 9 Aralık 1886 11 Aralık 1847 ye düştü 13 Aralık 1894 e çıktı 15 Aralık 2003 e çıktı kese görünüyor kese etrafında bi düzensizlik var dedi bu sağlıksız bir gebelik oluyor şu an böyle bi durum yaşayan var mi yada bu ne demek ne yapmalıyım kürtaj olacağım böyle giderse zorunlu