Mayisss 39+4 gel artık ne olursun bebeğim anan her gün acaba bu gün o gün mü diye düşünmekten yoruldu
Mayisss gulruba yok çati muanesi oldum ondan sonra sarımsı bı akıntı geliyor sürekli nst de sancim ağrım var doktor git bol bol yürüyüş yap merdiven çık flan dedi pazartesi günü kontrole gel bişi olmasa dedi
TurgutElif Ben de aynı yoldan geçtim kızım 41 haftada suni sanciyla aldılar. Gelmeye hiç niyetu yoktu suyu azalmış kendini besleye miyormus öyle zorla aldılar Allah a şükür gayet iyi şimdi 8 aylığı z
Mayisss TurgutElif dün gittiğimde suyuna flan baktılar gayet iyi rahatı yerinde dediler ama keşke açıklığa baksalardi belki açıklık vardır diye düşünüyorum