123459 benim de tüp bebek transfer sonrası 9.gün 71 çıkmıştı 2 gün sonra 50 düştü daha sonra 104 falan yükseldi doktorum ilaçlara devam edelim dedi bu şekilde çok az ve yavaş yükseldi en son 750 oldu sadece keseyi gördük bebeğim yanımda çok şükür bazen böyle yavaş yükselebiliyormuş önemli olan az da olsa artış olmasıymış stres yapma inşallah olur