Kızlar benim 2. Hamileliğim. İlkinde kızım küvezde kaldığı için çıkarken 5 li hastane çıkışı yeterli olmuştu yaz bebeğiydi zaten. Şimdi kışın doğum olacak mart gibi. 10 lu hastane çıkışı kızımda gereksiz kalmıştı. Bu bebeğime de 5 li 3 tane aldım. Hemşireye 5 li çıkış versem yeterli olur mu sizce