Hilalcikkk Hastayken doğum yapan varmı ya fena bir gribe yakalandım sanırım 35. Haftadayım düşünüyorum doğum yaparsam nasıl olacak 😩😩😩
Canann1601 Hilalcikkk geçmiş olsun öncelikle 🌸Ama haftanız erken daha yani en yakın 3 hafta yine var erken doğum riskiniz yoksa eğer. umarım iyileşirsiniz bir an önce