Reyhan_7286 Kızlar 1 haftadır herşeyden tiksindim. Mutfağın yanından bile geçesim yok hiç birşey yiyip içemiyorum, ilaçta kullanıyorum ama fayda etmiyor aranızda böyle yaşayan var mı tahminen ne zaman geçer
amayinedeiyiilerledim Reyhan_7286 evet bende de oluyor. Başkasının evinde karnım doyuyor resmen😅 kendi evimde beslenmek için zorla Yiyorum onu da çıkarıyorum çoğu zaman😏
LavinsMom Reyhan_7286 evet gebeliyin basinda yasadim. 15 haftada bulantim gecti ama tiksinmem kalmaya devam etti. Sevdiyim kokular, sabun, deterjan,mutfak falan hersey bana iyrenc geliyordu. Tam gecmedi hic. Simdi 36+5 olduk hala kabul edemediyim kokular oluyor.
Demojna Reyhan_7286 bir an önce gitsin ya,, sudan tiksindim su içemiyorum, su içme fikri bile midemi bulandırıyor, sabah kontrolum vardı dr.a soyledim başka bişey iç diyor ama şu an hiç bişey yiyip içecek halim yok. İnşallah bir an önce biter ya
Reyhan_7286 amayinedeiyiilerledim Ben başkasındada yiyemiyorum canım yiyecekler kokuyor sanki herşeyden tiksindim