Aylinuu38 Kızlar 7+2 deyim midem bulanıyor yada yemeklerden tiksindiğim için çok bir şey yiyemiyorum bebeğe zarar verir mi siz yaşadınız öı böyle bir şey
Kediannesi1 Aylinuu38 evet çok normal zamanla düzelecek doktorunuzdan ilaç isteyin ki aç kalıp halsiz düşmeyin bebeğe zararı yok ama halsiz düşerseniz zararı olur