Msemos1211 sağlıkla alın kucağınıza 🥰 bakılınca çok zor günler bekliyor gibi ama bir öncekinde olduğu gibi hızlı geçecektir umarım. Önemli olan onların ve sizin sağlığınız. Dilerim yakınınız da size arada destek olabilecek birileri vardır.
Yorumlar ne kadar acımasız. Hanımefendi elbet biliyordur korunma yöntemlerini, tercih etmemiş hamile kalmış. Bence hamileliğe sevinçli. Doğal olarak nasıl bakacağım kaygısına düşmüş. Neden hamileyim derdine düşmemiş.
15 aylık kızım, sanırım 6 haftalık hamileyim (pzt gideceğim kdoğuma) benim için de çok erken ben de nasıl bakacağım sütten keseceğim vs benzer telaşlarım var. Ama 1 yaşında da kalsaydım istiyordum. Amh düşüklüğüm var, normal şartlarda olması çok zor. Nasıl bakacağım diye post açsam bu cevapları alsam çok üzülürdüm. Burda kadın olarak birbirimizi doğru anlayıp mutluluk, dert paylaşalım 🫶❤️