Faide2147 Mervs amin inşallah aradan üç yıl geçti ama halen korkuyorum gene doğumda böyle şeyler yaşasam diye o yüzden normal doğumdan korkuyorum sezeryan olmak istiyorum bakalım
Mervs Faide2147 hayırlısı olsun inşallah aslında biraz geç kalındıgı için sıkıntı yaşamıssın şaşırdım hangi doktor bu haftalara kadar bekler diye 😔 gerçekten şaşırdım yani normalde 41 bile oldugu zaman sancı bişi olmayınca zorunlu sezeryan yapıyorlar
Faide2147 Mervs gün verdi eğer gelmezse suni sancı verecem diye daha doktorun verdiği gün dolmadan sancılarım başladı öyle enteresan günlerdi yani 😊