HazelBaskal Kizlar bebegimize Alparslan adini koymaya karar vermistik ama esim simdi de Dağhan mi olsa diyor😕 ikisini de sevdim karar veremiyorum.sizce Dağhan mi Alparslan mi?
ozdenarda HazelBaskal bizimde buyuk ihtmal erkek bebisimiz olck yarn kesin olucak insallah bizde alparslan koyucaz bebegimizin ismini insallah 🤗🤗 hem heybetli hem her yasa uygun bir isim
HazelBaskal Gueles isin kotu tarafi o da ikisi arasinda kaldi ikisini de koysak cocuga eziyet😂 sence hangisi?
HazelBaskal Mrvcldr en zor kismi resmen Alparslan heybetli bebege de daghan gider gibi evet mantikli 🤔
HazelBaskal ozdenarda ismiyle yasasin canim su ana kadar bizimde Alparslan kesindi esim durup durup fikir degistiriyor😂
ozdenarda HazelBaskal aminn canım cumlemizin evlatları insallah ❤ icinize hangisi daha cok sinicekse o olsun o zaman 🤗🤗