Elifdddd Zeynep-A o zaman kalpten giderdik herlde cok zor bu hamilelik psikoloji sağlıkla alalım kucaklarımızaaa🥹🥹
Elifdddd Anneseker evet öylede olabilir devlette gidiyorum her zaman gitme sansım olmuyor tabi sıkıntı görsem özelede hemen giderim ama hareket var eskiye nazaran azmonu cok merak ettim ama rahatladım ben bıraz daha takip edim çok teşekkür ederim♥️
Zehraumut Elifdddd benimde 2. Doğumum ben normal doğum istiyorum ilkim normali sezeryan dam korkuyorum bende aşırı ilkinde rahattım bunda çok çektim ben de 🤦🏼♀️ amin cümlemizin kuzum