Aybarssmom_ Şok markete gelmişti temmuz ayı gibi yanlış hatırlamıyorsam ben almıştım çok kaliteli bir şey gibi durmuyor tabi ama idare eder kaç ay kullanabilecek zaten 😅
Yeliz34 Bende aldım bence gerekli ben beşik içinde filan hep kullandım bide sırt kısmını baby neste dayıyordum ne tarafa yatırırsam dönmüyordu ama kısa süreli kullanılıyor 3 aylıktı kullanmayı bıraktım
neanladinyurdagull Smyye0303 200 civarıydı aldım.Ben kullanışlı buluyorum ikinci çocuğum bu ikisindede kullandık şuan yenidoğan olduğu için daha sık reflü yatağını kullanıyorum ama 1-2 ay sonra babyneste geçerim
Canann1601 Smyye0303 almadm almaya da gerek duymuyorum şahsen.iki üç ay ya kullanacak ya kullanmayacak bana göre gereksiz.
Rmysa_123 Smyye0303 benim annem yaptırmişti setini ama gerek duymuyorum fazlalık gibi sadece onun yerine ihtiyaçlarıni al bebişin ♥️
whitedream Smyye0303 yuvarlak olanlardan annem dikmişti bebeğimi küçükken koyardım içine yerden soğuk almazdı biraz büyüdükçe oyuncaklarını koydum içinde oynardı çıkamazdı şimdide yatağına koydum 2 yaşına geldi hala kullanıyoruz iyiki almışım dediğim bişi oldu benim için
aminehumamoms Smyye0303 banada hediye aldı eşimin teyzesi bugün gelicek hatta kargom bana kalsaydı almazdımda o alıcam falan diyince bişey diyemedim
asell13 Smyye0303 çok gereklimi dersen değil bence oğlumun babynestini çıkarıp kullancaz beşiklerin içinde koltuğun üstünde iyi oluyordu yoksa olmasada olur 🤷♀️
Smyye0303 asell13 aynen bende ilk oğlumda annem dikmişti ama biraz elyafı fazla yapmış kabarık duruyo😅🤣