Ata1-meri Merhaba kızlar 37 haftalık olduk karnımda tüm gece şişlik ve sancı gibi degilde acı gibi bi his var sizde de oluyor mu normal mi korkmalımıyım
balbademim2024 Ata1-meri merhaba bende 36+6yım benim bu hafta hep öyleydi. Bebek ağırlaştıkça baskı yapıyor sanırım aşırı zorlandım. Yarın 37 olacağım inşallah 40a kadar beklemez diyorum bu şekilde nasıl ilerleyebilirim bilmiyorum