Herkese merhaba sürekli kabızlık yaşayarak geçti hamileliğim. Ama 1 hafta önceden itibaren artık hergün çıkabiliyorum. Şöyle bir sorum olacaktı lavaboya gitsem bile sürekli 7 24 tuvaletim var gibi bir his var bu normal mi başına gelen varmı acaba bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😍