gokyuzununogrencisii Gsanalika58 nasıl biliuosun kız normal doğumun 3 gün sonra olacağını 😊 belli olmuyor ki önceden o
Ozlemaytul Gsanalika58 isteğe bağlı normal doğuma tarih alınabiliyor mu yoksa bir sebepten dolayı mı gün aldınız
Nezrin777 KumCi 38+5 bizim kizinda gelmeye niyeti yok galiba 😁 2 gündür sumuksu hafif pembemsi akintim var nisanmi acaba o ? Nisan kac gün gelir ? Ve kac saat veya kac gün donra dogum gerceklesir ??
ug_fa-3diplomalianne Arzutasci 29+2 burda mor lahana diyo diğer uygulamada lahana diyo ben de bilmiyorum 🥰
KFeyza_ [silindi] inşallah canım bende 8+ 1 deyim muhtemelen sezaryen olacağım ilk öyleydi 🌺 sağlıkla kavuşalım hepimiz hafif kaşık ağrılarım başladı bu hafta