zehruss bende hamileliğin başında soğuk algınlığına yakalanmıştım doktorum ıhlamur zencefil bal kullanabileceğimi söyledi onları kaynatıp içtim bala zencefil doğradım karabiber koydum bir gece beklettim sadece balından gün içinde çay kaşığı ile yedim şekeriniz yoksa tabi meyve de portakal mandalina tükettim su içtim bol bol ve istirahat ettim geçmiş olsun size de doktorunuzla danışırsanız daha iyi sonuç alırsınız her hamilelik farklı çünkü ☺️