Mevaa06 acıkıp ağlamasını beklemeyin o zaman çok geç oluyor demek ben gece 2 kez kalkıyorum 11 gibi uyuyor 2 de ve 5 te kalkıyorum sabah kendisi 9 10 gibi kalkıyor. Bi kaç kez bıraktım kendi haline uyudu çünkü sabaha kadar öyle rahat etmedi içim. 3 4 saat ara bırakın bence. Bide uyandırmadan emzirmeyi deneyin yeni kafası ayılmasın geceyi gündüzü ayırması gerek