esoerlk55 zaten ilk gördüklerinde yüksek değil gebe olmasaydın dedi doktorum.gebelik oldugu için bu değer istemeyiz 1.5 altı olursa cok daha iyi olur dedi.o yüzden dahiliyeye gönderdi oda evet olmaz gebelikte dedi başlattı.ama 25 yetiyo bana düşürdü beya şimdi kontrollere gidiyorum aylık canım.endişelenme gebelikte kullanması en zararsız olan tiroit ilacıymıs zaten