Selamın aleyküm hamile bayanlar veya doğum yapıcak olanlar. Öncelikle hepinize sağlıklı hayırlı kavuşmalar dilerim. Biliyosunuz ki Filistin 2 aydır kan ağlıyor.. Bebekler çocuklar anneler babalar cennete gidiyor hergün… Biz hamilelerin ve doğum esnasında yapılan dualar kabul olunuyor deniliyor.. En çok bizlerin dua etmesi gerekiyor.. Sizlerden ricam Kuran okumayı bilenler fetih suresi ve yasin okusun. Bilmeyenler bol bol tesbih çeksin… Allah yar ve yardımcıları olsun kardeşlerimizin🤲😔