Kızlar bu benim olursa 2. Gebeliğim olacak 17 aylık bir kızım var eğer varsa tamamen plansız bir gebelik 5 gün bir gecikme yaşadım normlade asla düzensiz bir adetim yok regl takvimi kullanıyorum zaten 28 ila 30 günde bir olurum ama bu ay 5 gün geciktim en fazla 2 gün gecikirdim ki o da çok nadir hep 2 gün erken olurum günümden. Adet olmam gereken gün kaset test yaptım negatif çıktı korunmasız 2-3 ilişki oldu bu ay şüphelendim ve üstüne 4 gün geçti bugün 5. Gün bu durumu yaşayanlar var mı test almaya korkuyorum gelen başım üstüne ama kızıma yetememe korkusu çok fazla.. 5 gün gecikip regl olan var mı aranızda?