Mortutku Arkadaşlar merhaba ben gebeliğinin başından beri aynı hastaneye gidiyorum doktorum şu anda hastaneden ayrıldı kendi muayenehanesini açtı ama Doğum zamanı beni ara gelicem diyor.Ama aklıma takılan şey Doğum ücretini kime ödeyeceğim doktora mı hastaneye mi birde özel sağlık sigortam vardı bu durumda da karşılar mı bilenler bilgilendirebilir mi