Bartumommyyy esranurr12 ben yerleşme kanamasını keseyi gördükten sonra yaşamıştım 6+5 de hemen acile gitmiştim orda bebeği ve kalp atışını görmüştüm doktor yerleşme kanaması demişti
Kubradagdevren esranurr12 kanama değil de lekelenme şeklinde oluyor diye biliyorum yerleşme kanamasıni 1 ped dolduracak kadar kanamaniz varsa hemen bir hastaneye gitmelisiniz