Umut_aras Kizlar bugün hastaneye gittim hiç ne ilaç verdi ne bişey oksurdukce içim dışari çıkacak gibi hissediyorum bal limon karışımı yapıyorum ama sizin varmı onerebileceginiz tavsiyleriniz
birmucize1 Umut_aras ben oksurugumu ve afedersin balgamimi keciboynuzu pekmeziyle geçirdim cok iyi geldi sabah aksam 1 kasik ictim sekerin yoksa deneyebilirsin
Busraoz Umut_aras ben de dut çayı yapıp ılıyınca içine pekmez koyuyorum gerçekten kesiyor. Bu aralar bir salgın var ¾ gün öksürmekten içim çıktı dut çayı yapınca bayağı rahatladım.
Busraoz Cidemu Ben içiyorum sabah akşam internetten baktım bir sıkıntı görmedim yine doktorunuza sorun isterseniz 🙏🏻