sedseda Kızlar sizce emzirme atleti mi, sütyeni mi almalıyım? Doğuma yaklaşık bir ay kaldı, ilk doğumum ne alacağımı bilemedim. Hangisi daha kullanışlı olur? İkisinden de alsam m, alıp kullananlar ve önerisi olanlar yazabilir mi? Yoksa ikisi de mi gereksiz🤣
Hatice--- sedseda emzirme sütyeni almıştım sanki onlar daha rahat oluyor ben öyle kullandım atlet de almıştım kullanmadım kaldı öyle
Fdmgnr sedseda 7 8 adet siyah beyaz krem renk emzirme sütyeni almistim hamileyken Ama malesef 1 2 defa.kullandim desem yeridir. Emzirme atleti çok sık kullanıyorum hem kış olduğu için iyi gidiyor 2 siyah 2 ten 2 adette beyaz aldım kullanışlı baya atlet en iyisi. Yazında emzirme sütyenlerini kullanirim artık
Maviev35 sedseda sütyen almıştım ama ben kullanamadım. Tavsiyem ikisinden de 1tane alıp kendiniz deneyimleyin. Çünkü sütyeni bir çok anne beğeniyor.
milatlas13 sedseda ikisini de denedim ikisi de hiç rahat olmadı.zaten o acma kapama yeri kullanışsız,tek elle beceremedim hiç.ben de çareyi kabı olan yarım atletlerde,büstiyerlerde buldum.çok rahat,tek elle aşağı sıyırıp emziriyorum işim bitince de yukarı çekiyorum.
Estmom Normalde atlet kullanan biriysen atlet almalısın ama ben kullanmıyorum mesela sadece emzirme sütyeni yeterli oluyor
Fdmgnr sedseda e bebekten aldım gayette güzel kullanışlı ben hep kapsiz hemde kaplı aldım kapsiz daha sık kullanıyorum. Dışarı bile kullandım belli etmiyor ama ben göğüs pedi de kullanıyorum ondan olabilirm kaplı da al dışarı çıkarken kullanışlı olur. Evde olmuyor kaplı ben bol bol aldım
Oztrksadiye Bugün pentide 1 alaana 1 bedava vardı iki tane emzirme sütyeni aldım gerekli oldugunu düşünüyorum
Aaa122 sedseda inan hepsi gereksiz bunların 😂😂 yaşayıp tecrübe etmiş biri olarak yarım sporcu atleti al içi pedli olanın da oh mis üstüne de giy normal atletini tamam zaten emzirmeye alışıp düzene girince normal sütyenlerini takarsın ondan dolayı masrafa hiç gerek yok kullanılmıyor çünkü
Birdadaskizi sedseda ikisinide almış biri olarak kesinlikle atlet. Atlet ve önü açılan gömlek penye vs giyiyorum hiç bişeyi yukarı kaldırmak zorunda kalmıyorum önü aç direk emzir. Sütyende üzerine atlet giyiyorsun atleti yukarı kadar toplaman gerekir yada aşagı çekmen gerekir. Bana atlet iyi oldu bu gebeliğimde 2 tanede fazladan aldm
Birdadaskizi sedseda kaplı degil göğüslerim cok büyük degil benim. N11 den almıştım özel bi marka degildi yenileri e bebekten aldm
Cerenbelis1 sedseda ben atlet kullanan biriyim atletsiz yapamam oyüzden emzirme atleti aldım ebebekten bence çok kullanışlı zaten kaplı olduğu için bidaha südyen takmıyosun