Mommy15 25 haftalık hamileyim diş ağrısından duramıyorum evde ne yapsam iyi gelir? Tuzlu gargara yapıyorum ama hiçbir faydası olmuyor. Gebelikte parol kullanan var mı?
Nesfur41 Mommy15 Parol içebilirsin tabiki Ağrıyan tarafa yanağına tülbente buz sar koy soğuk uyuşturuyor çok iyi geliyor misss
Basak1 Mommy15 İlk hamileliğin bende öyleydim fakat dış doktoruna gittim bana mejezigin gargarasini verdi onu kullandım ama onu kesinlikle yutmadan gerekiyor
Mommy15 @Eylemyerlii maalesef 🥺gece duramadım acile gittim hiçbir şey yapamayız hamileyken dediler tek parol içmemi söylediler 😵💫
Eylemyerlii Mommy15 benim 20 lik dişimi çektiler 37 haftalık hamileyim üstelik dr konuşun izniyle yapıyolar o acıyı yaşamak zorunda değilsiniz
eylul_asil Mommy15 günde 5 taneye kadar hiçbir zararı olmadığı kanıtlandı demişti Dr um yani gönül rahatlığıyla içebilirsin en azından sabah akşam rahatlatır sizi
Hnd_01 Mommy15 tabikide kullanılır ,🤗benm migrenim olduğu için gebeliğim parol ve minoset ile geçti.en son hastanede parol serum bağlamışlardi.
Mommy15 @Hnd_01 içim rahatladı ❤️ Gebelikte parol kullanabileceğini biliyorum ama insan yinede tereddüt ediyor . Bebeğime bir şey olmasın da acı çekmeye razıyım diyorum😞
Mommy15 @Eylemyerlii yarın diş doktoruna gidicem de iğne yaptılar mı dişinize yani bi sıkıntı oldu mu doğum yaptınız mı?
Eylemyerlii Mommy15 evet uyuşturdular tabiki doğumuma 10 gün kaldı hiç bi sorun yaşamadım üstelik 20 lik dişimdi çektirdiğim korkmayın dr daha iyi bilir içiniz rahat olshn🌸