Minikkus19 14 haftalık gebe hanımlar cinsiyet öğrendiniz mi sizce belli olmuş mudur ben 1 hafta önce gittim cok küçük dedi söylemesi doktor siz de durumlar nasıl ha bir de kilo aldınız mı ben 3 kilo almısm sanki cok gibi
777gonul_ Minikkus19 13+2 haftalık hamileyim dün doktora gittim hala küçük gözükmedi dedi doktor 20 haftada kontrolüm var o zaman söyleriz dedilər🤷🏻♀️ ilk hamileliğimde 14 haftada öğrendiğim cinsiyetini
OguzMoms Minikkus19 14+6 olduk bugun 14+1 de gitmiştim doktor bacakları kapalı demişti 😑 Bende 1 kilo aldım ve grip oldum 1 haftadır perişanım 😭
ozlemeymen07 Minikkus19 bende ikili tarama testinde ogrendim 11+4du kız dedi degismese bende 4 kilo aldim istahim cok yiyorum🙂
Leila22 Minikkus19 14+5 haftalık olduk bugün 4 gün önce randevum vardı cinsiyetini söylemedi henüz erken 18haftalik olunca detaylı ultrasonda öğrenirsin dedi ama ben 1ay daha dayanamam 2 hafta sonraya randevu aldım 😄 9 haftalık olduğum günden beri mide bulantım katlanarak devam ediyor ama şükür iştahim hiç azalmadı sadece 1 kilo almışım tabi normal mi az mı bilmiyorum
Nil00 Salı günü bende 14. Haftaya giriyorum o gün kontrolüm var umarım cinsiyeti öğrenebilirim. Benim çok fazla bulantılarım oldu bir kg aldım iştahsızlık var iyi beslenemiyorum :(
Minikkus19 Nil00 14 hafta da zor gibi ya söylemez erkek olursa belki belli eder ama kız okursa görünmez gibi geliyo hayırlısı bakalım Allah yardımcın olsun bulantı zor benim çok hafif oldu geçti ilk haftalar da ama şu anda geçti rahatım
Minikkus19 OguzMoms ayy geçmiş olsun grip hiç bırakmadı zaten bir ay arayla yokluyo beni ilaç da kullanmıyoruz o yüzden zor altılıyo Allah yardımcın olsun
OguzMoms Minikkus19 Çok teşekkür ederim cnm sanada çok geçmiş olsun gerçekten 1 haftadır perişanım bu sabah tartıldım aldigim 1 kiloyu bile vermişim 🫤
Minikkus19 ozlemeymen07 ne kadar erken söylemişler kesin mı acaba ya ben güvenemiyorum cok küçük tam belli olmaz heralde
susaMom_ ozlemeymen07 Bende sizin gibiyim iştahım açıktı biraz daha azalttım ama 4 kilo aldım şuan 11+2yim kilo almamı sigarayı birakmamada bağlıyorum tabi
ozlemyildizblgn Ry12 fetal dna kaç günde çıktı bir de ne zamana kadar yaptırabilirim? İlçede ikili test yapan yer yok aklımın bir yerinde hep bir sorun mu vardır acaba diye düşünce var mental olarak çok yorgunum
Gokceulcay Minikkus19 Bulantım hiç olmadı aynı kilodayım kilo almadım cinsiyetide bi kız dediler bi erkek perşembe kontrolum var sanırım orda belli olur☺️
amayinedeiyiilerledim Minikkus19 14 haftalığız salı günü kontrolümüz var inşallah söyler cinsiyetini 🥹 bende 1 kilo aldım ama çok bulantım ve halsizliğim var aldığım kilo yatmaktandır kesin 🤭😂
Svgrbzz [silindi] He sonunda benim gibi olan biri bende 12+3 oldum 4 kilo almışım 😄😄 herkes kusmaktan kilo veriyor ya ben alıyorum 😄
Ayys6-nr Geçen hafta pazartesi günü gitmiştim doktora 12+3 günlüktü tam 13+0 günlük çıkmıştı bir buçuk kilo almışım ve %90 kız dedi bakalım pazartesi günü tekrar çağırdı netleştirmek adına.
[silindi] Minikkus19 ben zaten aşırı zayıfım kilo almak için benim için daha sağlıklı 41 kiloydum 45 oldm