Kızlar 11+6 günlük hamileyim pazartesi kanama nedeniyle hastaneye gittim bakıldı herşey yolundaydı iğne ve serum yapıldı kanama gününe kadar kasık bel ağrısı miğde bulandım vardı ama iğne serum yediğim akşamın sabahı sanki bütün belirtilerim yok oldu arada bi geliyor acaba ben mi çok evham yapıyorum yoksa normal mi ? Tedirgin oldum haftaya cuma kontrolüm var o zamana kadar inşAllah düzelir