Yasemin222 Kızlar tahmini doğum zamanınız ne zaman? Nasıl gidiyor 2. Trimester… ben çok şükür ediyorum ilk aylar da çok fazla mide bulantısı yaşadım bu yüzden hiç kilo almadım neyseki bebeğim sağlıklı şükür ☺️🫶🏻
Yaprakdokumuseverr Yasemin222 Bende 16 sayılırım tahmini mayıs sonu. 🐣 başlar çok zordu gerçekten ben 2. bu trimestera bayıldım ama en güzeli kesinlikle 3 🫠
aasl Yasemin222 Bende 17 haftalık hamileyim. Hic hamilelik belirtisi yaşamadım İlk zaman da kusmam falan olmadı o yüzden biraz fazla kilo almıştım ama simdi her şey yolunda. Minik bir oğlum olcak 😊 Tahmini doğum tarihim de 22 mayıs olarak görünüyor.
Ahsksdk Yasemin222 merhaba güzel annelerr tahmini doğum 24 mayıs gözüküyor cinsiyetimizde erkek💙👼🏻 Hamileliğim çok zor geçti ilaçla ayakta duruyorum resmen ama şuan herşey iyi❤️
Azraannesi aasl benimkide öyle 22 Mayıs görünüyor salı günü inşallah cibsiyetide belli olacak Allah’ın izniyle 🥰🥰 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Selma15 20 Mayıs gözüküyor şimdilik doğum tarihi. Ama 4 gündür başlayan ve hiç gitmeyen bir bel ağrısı yaşıyorum kabus gibi yatamıyorum kalkamıyorum çok erken başladı bende bel ağrısı 4.5 ay daha nasıl dayanıcam bilmiyorum
Rabiul @Yasemin222 Allahım sen konuyu biliyorsun su gibi geçsin zaman bu günleride görelim 😂😂 9. Haftadan selamlar 😂😂
Aylin969696 13 Mayıs görünüyor bizim doğumda son kontrolde erkek dedi doktorumuz ama bel fitigindan ve migrenden dolayı zorluyor baya
Yasemin222 Ahsksdk ya bi cinsiyeti öğrenemeyen benim galiba yaa🫠 bi gittim erkek dediler tekrar gittim kıza benziyor dediler benim ufaklık göstermiyor kendini 😂
asell13 Yasemin222 normal doğum 23 mayıs görünüyor ama sezeryan olacağım için muhtemelen mayısın 10 gibi doğar bebiş 🥰 ilk zamanlar çok zordu kusmalar kanamalar sürekli yatarak 17 haftalık olduk şimdilik biraz daha iyiyim ama bacak ve kalçalarım çok ağrıyor
Ahsksdk Yasemin222 ay o durumdan bende çok korkuyorum bu hafta kontrolüm var değişmez umarım üstüne cinsiyet partisi bile yaptım büyük şok olur😂😂😂