Skrn12 son zamanlara kadar pek belli olmuyor açıkçası önde olması geride olması en iyisini Allah bilir inşallah sağ Salim doğarlar kucağımıza alırız çok fazla stres yapmaya gerek yok bana da sezeryan felan olabilir diyolar ama napıyım hepsi allahtan bi bakıyorsun tosun gibi doğan bebeklerden çok zayıf olanlar daha sağlıklı oluyor felan o yüzden elimizden geldiği kadar dikkat edip gerisini Allah’a bırakmak en iyisi