_Betus58_ Kızlar meraba 28 haftalık olduk bı kaç gündür gece yatarken ayak altlarım yanıyor sizde de yaşayan varmı
Ebru3439 _Betus58_ uyutmuyorsa soğuk suyla yıka kurula öyle uykuya dalmaya çalış banada oluyordu büyük faydasını gördüm
Mia0121 _Betus58_ nerdeyse 28 haftaya kadar vardı benim sonrasında geçti çok şükür çok fena yanıyodu🤭🤭
_Betus58_ Gamze6127 benim ikinci hamileliğim ilkinde yaptırmıştm şeker yuklemesi ama bişey çıkmamıştı onda da böyle çok yanardı bunda yaptırmadım ama ölçüyorum ara ara
NurCan58 Bende de aynı sorun var hem kansızlıktan hem de gebelik hormonlarından oluyordu, doktor vitaminleri kullan cok ayakta durma, ayak yanması baslayınca ayagının altına yastık koy biraz yüksekte dursun demişti.