Tugceek Haftadayım dışarısı buz gibi ama ben öyle daralıyorum öyle bunalıyorum ki anlatamam. Terleyecek kadar sıcaklıyorum mana veremedim. Normal mi acaba böyle gitti geldiler
Suzan-5656 Tugceek çok normalmiş benimde ilk gebelik 25 hafta aynı durumdayız gece olunca ateş basıyor
yarencaliskan Tugceek 34üm çok terliyorum bu sefer ince giyip üşüyüp hasta oluyorum nolucak bu halimiz ya
Minigiim-vebenn52 Haftamız aynı kısa kolla duruyorum yine terlemişim Bir de bugün öyle bi tuhafım ki oturup ağlayasım var gözümden kendi kendine yaş akıyo bahane arıyorum ağlamak için
Ankara-58 Minigiim-vebenn52 mesela ben bugun durup durup sinirlendim sonra geçti bir anlık sinir gelip geciyo
alynozds Bütün hamileler aynıyız canım bende 35deyim gece yatağa iç çamaşırlarımla giriyorum ve üşümüyorum gün içinde incecik giyiniyorum kalın giyindiğimde bunalıyorum daralıyorum hatta bu yüzden sürekli grip oluyorum ama daralıyorum ne yapalım
Sidelya_ Tugceek daha az önce öyleydim bende 28 haftamdayim terledim terledim öyle açıldım sanırım hormonlardan 😂