e_blue_sky_a korseyi sezeryan olacaksanız öneririm ilk ayağa kalkışta çok yardımcı oluyor ve karnın ilkte bomboş oluyor onu topluyor dikişe baskı yapmıyor . Doktorumun önerisiyle eczaneden aldım
Emzirme yastığı kullanışlı kesinlikle almalısın
Göğüs pompasıda ilkte sütünün çoğalması için ve sarılık olmaması için bol bol emzirmen gerekiyor bunun takibi için gerekli olabilir sağıp içirebilirsiniz mesela çünkü bazı bebekler emiyor gibi yapıp emmiyorlar ve sarılık yükseliyor