1 haftadır aşırı bir bel ağrım var yürüyemiyorum uzandigim yerden ayağa kalkıp bir adım atamıyorum çok kötü belim ağrıyor geceleri yatakta dönemiyorum.belimin ağrısından aynı durumu yaşayan var mı kizlar pazartesi Dr randevum.var ona da söyleyeceğim çocuğa bı zararı erken doğum.riski oluşturur mu acaba bu bel.agrisi ikinci gebeliğim nasıl geçer onu da bilmiyorum başına gelen var mı aynı durumu yaşayan