İyi akşamlar hanımlar bugün doktor kontrolum vardı doktor bebeğimin kilosuna 2800kilo dedi bana aşırı kilolu geldi ama ona sorduğumda normal dedi yanımda bi hasta daha vardı kafasımı karışıktı normal dedi acaba çünki ben oğlumu 2950 kiloda doğurdum 😂😂. Daha doğuma çok var ve aklım karıştı. Beni bi aydınlatın 🤷♀️🤷♀️