Kızlar 22 kasım reglimin son günüydü rahim filmi çekildim. Çekildikten sonra iki gün hafif lekelenme oldu. Yumurtlamada 30 kasımda olmam lazımdı 2 gün geç oldu 2 aralıkta yumurtlama oldu. Normalde bugün regl olmam lazımdı olmadım yumurtlama geç oldu diye sanırım. Ama bel ağrım var çok şiddetli. Karın ağrısı ve ishal var afedersiniz. Baş ağrısı ve sıcak basması. Rahim filminden sonra adet gecikmesi olması normal mi sizce yoksa bunlar hamilelik belirtisi mi test yapsam çıkar mı bekliyim mi biraz daha