Memolininannesi ben de 15 ağustos günü tam 40+0dım ve doktora gitmiştim ne sancı ne açıklık vardı doktor dedi ki pazartesi yatış yapacağım suni ile başlayalım doğuma artık dedi tamam diyip eve gittim. 17yi 18e bağlayan gece pıt diye suyum geldi bebeğim suni istemeyip kendi gelmek istedi 18 ağustos 06:15 de kendi sancınla doğurdum 😂