Kaderkya Boncukmavis ilk gebeliğim 15+4 karnımda seyirme hissediyorum son 2 gündür ama bebekmi kestiremiyorum ilk gebeliğim olduğu için.. hiç seyirme pıt pıt bir atmadamı olmuyor sizde
ilaxidexi Kaderkya benim de 14+4 aynı şekilde elimi koyup biraz bastırınca hissediyorum sonra kayboluyor, ben mi yanılıyorum acaba diye şüpheye düşüyorum 😅😂
Yenianneperci35 Boncukmavis bence rahat olun. Ben de sizin gibiydim kaygılandım. Doktorum 23. Haftaya kadar hissedersiniz korkmayın demişti. İç karnım geniş galiba 21. Haftada hissetmiştim:)
Nili4321 Ben 24. Haftanın ortasına kadar tek bir şey hissetmemiştim 34 den bildiriyorum bir kez hissedince gerisi kesilmiyor zaten gece uykular haram 😂
esmaaykur Boncukmavis bende 20+6 oldum 2 gundur hissetmeye basladım oda ayrıntılı ulstarsyonda doktor çok tepti ondan hareketlendi diye düşünüyorum sıkma canını saglıcakla gelsin
Zeynomsu Ben 13 fe hissettim bence ama kimse inanmadı. 16 da artık netti ve canıma okuyo. sanki böyle topuğunu vajinama doğru vuruyo sıpa,tansiyonum oynuyo resmen. 24 te çoğu hissediyormuş zaten