Nili4321 merhaba, benim de öyle bir akıntım var gebelik başından beri geçmiyor 32+5 haftalık hamileyim şu an çok sık idrar yolu enfeksiyonu oluyorum birkaç kutu antibiyotik bitirdim, akıntı için fitil de verdi doktor kullandım, akıntı bir türlü bitmiyor açık yeşil ya da sarı gibi yapış yapış bir şey koku yok kaşıntı vs de yok neyden kaynaklı acaba sizin doktorunuz herhangi bir çıkarımda bulundu mu ? Doğumda bebeğe geçebilecek bir şey mi diye korkuyorum eğer normal olursa ya da erken doğuma sebebiyet verebilecek bir şey mi diye