Herkese iyi geceler. Kızlar bazen böyle ayaktan soğuk alınca kasıklarım sancırdı bende yine farkettim gittim hemen terlik giydim aradan 1saat geçti geçmedi bu sancı bi şiddetlendi resmen kilitlendim sağ ve sol kasıgımda sanki iki adet yumruk alt tarafa doğru baskı yapıyor bu arada ikizlere hamileyim 14haftalık. Tam olarak benim yumrugum kadardı resmen. Ondan sonra ne yatabildim ne kalkabildim adım atamıyorum ağrıdan bacaklarımı sürükleye sürükleye iki büklüm oturma odasına gittim uzanmak için oturdum bu defa yatamıyorum bacaklarımı annemler alıp uzatmaya çalıştı yok o kadar ağrım var ki dayanamadım. Gebeliğimin en başından beri düşük tehlikesi vardı kanama yeni yeni geçiyor yaklaşık bir haftadır hiç lekelenme yaşamamıştım bu ağrıya göre dedim ki gitti bebekler. Tuvalete gitmeye o kadar korkuyorum ki göreceğim manzaradan gidemedim bile. Allah’a şükür kanamam olmamış ama ilk defa böyle bişey yaşadım önce sol kasıgım geçti sonra sağ kaşığım hafifledi ama tam olarak geçmiş değil yatarken kalkarken adım atarken hala çok rahatsız ediyorum. Böyle bir durumu yaşayan oldu mu? Belki de normal bir durumdur ama ilk defa yaşadığım için ve düşük tehlikem olduğu için çok korktum